سخن مدیر عامل

در دنیای مدرن و رو به پیشرفت امروز ، سازمانهایی در عرصه تولید موفق هستند که کیفیت ، خلاقیت و نوآوری را هدف اصلی خود قرار داده و در تغییرات محیطی و شرایط نامساعد اقتصادی ، بهترین عملکرد را ارائه دهند.
از دیرباز تاکنون نام  شرکت نورندا به عنوان نمادی از کیفیت برتر ، تنوع و ثبات قدم مطرح بوده و اگر امروز خلاقیت و استفاده از تکنولوژی جدید و ماشین آلات به روز دنیا را مزیت اصلی خود بدانیم ، این دستاورد حاصل بیش از ۳۰ سال تجربه و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان شرکت و همچنین استفاده از نظرات و ایده های مشتریان و برآورده ساختن نیاز های آنان بوده است. بدون تردید حفظ اهداف گذشته و همسویی با تحولات و چالش های پیش رو ، نیازمند نگرش کلی به تمامی عوامل پیش برنده ، ارتقاء مستمر کمی و کیفی محصولات ، بهره گیری از دانش و فناوری های نوین و تلاش بیش از پیش تمامی همکاران و پرسنل این شرکت است.

 شرکت نورندا  کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایت مشتریان را بعنوان مهمترین رسالت خویش تعیین کرده است و ضمانت بی قید و شرط محصولات ، مزید این ادعا و اطمینان به رسالت خویش است و همچنین حضور گسترده در بازارهای رقابتی و افزایش سهم بازار را بعنوان یکی از استراتژی های خود انتخاب کرده و بی شک همراهی شما عزیزان ، پشتوانه نیرومندتری بوده و ما را در این راه یاری می دهد.

به یاری خداوند بزرگ ، این شرکت در راستای مأموریت خود با حفظ کرامت انسانی و تکیه بر دانش و تلاش کارکنان ، مشتری محوری را سر لوحه  تفکر و تعهد خود قرارداده است تا با رشد و اعتلای دانش و مهارت کلیه کارکنان از طریق آموزش و ایجاد محیطی سالم ، شفاف و مشارکت پذیر در درون سازمان و افزایش کیفیت تولید ، در جهت رضایت مشتریان و نیز توسعه بازارهای ملی و منطقه ای و دوردست گام بردارد . لذا اینجانب مرتضی خلیلی پیماء و کلیه همکاران پرتلاش این مجموعه صنعتی ، خود را متعهد به پیشبرد اهداف مذکور با استفاده از بهترین و بروزترین امکانات می دانیم .
رضایت شما مشتریان گرامی نشان دهنده میزان موفقیت ما در جهت نیل  به این اهداف می باشد .

کیفیت خوب = مواد اولیه مرغوب تکنولوژی روز تجربه دیرین